Informasjonsmøte

Velkommen til informasjonsmøte torsdag 15. februar kl. 19.00 i Amfiet. Her vil dere få en innføring i steinerskolepedagogikk, omvisning og det vil være mulighet for å stille spørsmål.

Hjertelig velkommen!

Planleggingsdag

Mandag 22. januar har skolen planleggingsdag, både skolen og SFO er stengt denne dagen.

Siste skoledager før jul

Onsdag 20.12 viser 4. klasse Paradisspillet kl. 12.00. Skoledagen avsluttes etter spillet. SFO er åpen som vanlig.

Torsdag 21.12 er siste skoledag før jul og vi møtes i salen kl. 10.00 for å se julespill. Skoledagen avsluttes etterpå ca. kl. 11.00.

SFO er åpen før spillet og stenger etter spillet.

Julemarked søndag 26.11.2023

Hjertelig velkommen til årets Julemarked ved Steinerskolen i Haugesund og Soria Moria Steinerbarnehage!

Markedet er søndag 26. november fra kl. 12.00 til kl.17.00.

På årets julemarked vil du finne ulike salgsboder, aktiviteter som fiskedam, nisseverksted, lysdypping, sløydverksted, kransebinding, sjonglering, maling, dukketeater, kaféer, lekkerdisk, bruktbutikk, smores-laging og utlodning, utstilling, steinsalg, pepperkakebaking, skattejakt og lykkehjul m.m.

Det er også i år hesteridning.

Innskriving av nye elever til neste års 1. klasse fra 14.30 – 15.30.

På scenen vises dukketeateret “Gullfuglen” kl. 13.00, 14.00 og 16.00. Pris: Barn/voksne 50,- og familiebillett (5+) 200,-

Det blir også sjonglering i Amfisalen 14.30 – 17.00.

Hogganvik kommer også med sine flotte treprodukter, ost, honning, syltetøy og saft.

Har du ikke opplevd Steinerskolens Julemarked tidligere, er dette virkelig dagen å sette av til nye opplevelser!
Velkommen!

Lanternefest

Lanternefest for 1.-4. klasse torsdag 9. november kl. 18.00.

Høstmarked 23. september

Vi inviterer til Høstmarked lørdag 23. september fra kl. 12.00 – 15.00!

Det blir:

-Innskriving av nye 1. klassinger
-Kafè og grill
-Aktiviteter for barna

-Loddsalg
-Salg av produkter fra Hogganvik
-Ferske økologiske grønnsaker
-Hjemmelaget syltetøy, saft, kjeks og ringblomstsalve i 10. klasse sin egen bod
-Mini korkonsert med elever fra kl. 13.00

Inntektene går til 10. klasse sin utenlandstur, våren 2024

Vel møtt! Hilsen Høstmarkedskomiteen

Velkommen til skolestart

Vi ønsker gamle og nye elever velkommen til skolestart torsdag 17. august kl. 8.40. Alle møtes i gymsalen til felles åpning. Barna har vanlig skoledag denne dagen og SFO er åpen som vanlig.

Siste skoledag 22. juni

Skoledagen avsluttes for alle 12.40 torsdag 22. juni. Så samles vi til felles skoleavslutning i salen kl. 18.00.

Kollegiet ønsker alle elever og foreldre en riktig god sommer!

Vårmarked lørdag 10. juni!

Vårmarked

Skolen og 9. klasse arrangerer Vårmarked lørdag 10. juni fra kl. 12.00 -15.00.

Denne dagen vil det bli blant annet:

• Plantesalg
  • Bruktmarked
  • Kafe med kaker, rundstykker og kaffe
  • Salg av grillpølser
  • Leker for barna
  • Snekkerverksted
  • Konsert med kor og strykere kl. 13.00 i salen

Velkommen til en hyggelig og sosial formiddag her på skolen!