Hjertelig velkommen til årets Julemarked ved Steinerskolen i Haugesund og Soria Moria Steinerbarnehage!

Markedet er søndag 26. november fra kl. 12.00 til kl.17.00.

På årets julemarked vil du finne ulike salgsboder, aktiviteter som fiskedam, nisseverksted, lysdypping, sløydverksted, kransebinding, sjonglering, maling, dukketeater, kaféer, lekkerdisk, bruktbutikk, smores-laging og utlodning, utstilling, steinsalg, pepperkakebaking, skattejakt og lykkehjul m.m.

Det er også i år hesteridning.

Innskriving av nye elever til neste års 1. klasse fra 14.30 – 15.30.

På scenen vises dukketeateret “Gullfuglen” kl. 13.00, 14.00 og 16.00. Pris: Barn/voksne 50,- og familiebillett (5+) 200,-

Det blir også sjonglering i Amfisalen 14.30 – 17.00.

Hogganvik kommer også med sine flotte treprodukter, ost, honning, syltetøy og saft.

Har du ikke opplevd Steinerskolens Julemarked tidligere, er dette virkelig dagen å sette av til nye opplevelser!
Velkommen!