Lek har en viktig plass i steinerbarnehagen, og hver dag lar vi den frie leken få god tid og plass både ute og inne.
I Soria Moria steinerbarnehage har vi fokus på at maten skal være økologisk og vegetarisk mat, og av beste kvalitet. Barna får være med i matlagingen viss de ønsker.

Digitale verktøy er arbeidsverktøy for de voksne.  For barna er det fri lek, muntlig formidling, sang og musikk, og god tilgang på læremateriell i naturmaterialer, samtaler, språkstimulering og sanseinntrykk som fyller dagene.

Soria Moria steinerbarnehage ligger vakkert plassert med utsikt over hele Haugesund.
Trenger ditt barn barnehageplass, har vi noen ledige plasser for barn i  3-5 års alderen. Våre barn har fortrinnsrett til 1. klasse på steinerskolen, hvor det i flere år har vært venteliste til 1. klasse.

Ta gjerne kontakt for omvisning og en hyggelig prat. E-post: soriamoria@steinerbarnehage.no

Søke barnehageplass.

Vi har mange ledige plasser fra august, for store barn, og noen få plasser for barn under 3 år.  Informer gjerne venner og kjente om dette.

15. februar er søknadsfrist for barnehageplass fra august 2023, dette gjelder for nye barn som ønsker plass i barnehagen.  De barna som allerede går i Soria Moria har plass fram til skolestart eller til plassen blir sagt opp.

Søknadsskjema finner dere på Haugesund kommune sin side. https://www.haugesund.kommune.no/barnehage/soke-svare-bytte-eller-si-opp-barnehageplass/